Klacht: Onterecht hoge kosten in rekening gebracht.

op 04 mei 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simpel beweert dat ik met 200MB over mijn internetbundel heen ben gegaan.
Mijn iPhone geeft echter aan dat ik vanaf 24 februari 2016 maar 2,1GB heb gebruikt.
Ik heb per maand 1000MB te besteden, dus dat ik met 2000MB over mijn internetbundel ben gegaan is dus onzin.
Ik moet nu €50,- gaan betalen, maar ik ben het daar absoluut niet mee eens. Ik weet zeker dat ik niet zo veel MB heb verbruikt in de afgelopen maand, mijn iPhone geeft hiervoor het bewijs.

Ik ben pas tevreden als het bedrag wordt kwijtgescholden of dat Simpel mij tot in detail laat zien aan welke applicaties ik zo veel MB heb besteed en waarom mijn iPhone dit niet aangeeft.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 jaar geleden - Beste mevrouw Van Lynden, Zojuist heb ik u telefonisch te woord gestaan.Hierin hebben wij gesproken over een mogelijk oplossing. U gaat via vragen@simpel.nl de betreffende documenten toesturen. Vanaf hier zullen wij uw melding verder in behandeling nemen. Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Alan Simpel

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 15 december 2016 om 14:07 geantwoord

Beste lezer,

Gezien de datum waarop deze klacht / reactie is geplaatst,
sluit ik bij deze de klacht.

Indien er verder nog vragen zijn kunt u te allen tijde contact opnemen met de telefonische klantenservice via het nummer:
088 100 5757 (normaal tarief)

Bereikbaar
Werkdagen 8:30 - 21:00 uur
Zaterdag 9:00 - 18:00 uur

Ook kunt u uw vraag stellen via het contactformulier op de Simpel website,
Simpel streeft ernaar om u binnen 5 werkdagen een reactie te sturen.

Remco

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Laurienvl