Klacht: onterecht geld afgeschreven

op 07 augustus 2017 over ING in de categorie Banken

3 juli heb ik 20 euro bij een automaat van de ING gepind. er kwam niks uit de automaat. ik keek gelijk op internet bankieren. het was afgeschreven maar door een correctie gelijk terug gestort. mooi, dacht ik, gelijk opgelost, hierna probleemloos nog 20 euro gepind. nu, meer dan een maand later, is er door ING 20 euro afgeschreven, met als reden 3 juli. terwijl ik een terechte correctie gehad heb, er was namelijk 20 euro afgeschreven die ik niet gehad heb? dus waarom dit ineens? moet het met mijn eigen bank, rabobank oplossen maar zal niet zo makkelijk gaan. en nu is het wel geen groot bedrag maar het gaat om het idee dat er onterecht geld van mijn rekening word gehaald waar ik ook hard voor grewerkt heb!

als ik mijn 20 euro terug heb

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 07 augustus 2017 om 18:46 geantwoord

Hallo Jessica,

Wat vervelend dat het zo gelopen is! ING zou dit graag voor je onderzoeken en oplossen, maar wanneer het bedrag van je rekening bij de Rabobank is afgeschreven, kunnen we niets voor je betekenen. Dus de Rabobank is inderdaad jouw aanspreekpunt. Zij kunnen de afschrijving onderzoeken en indien nodig zullen zij namens jou bij ons informeren.

Ik begrijp dat je al een onderzoek hebt laten opstarten bij de Rabobank? Dan zit er even niets anders op dan dat af te wachten. Het spijt me!

Vriendelijke groet,

Hilde