Klacht: Onterecht geïncasserde bedragen voor ‘betaalde SMS-diensten’

op 28 april 2016 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

heb dezelfde problemen met Vodafone over IZetv/Future Target. Izetv heb ik al 2 berichten gestuurd over die zogenaamde ‘Betaalde SMS-diensten’. Ik heb mij hier nooit voor aangemeld noch een contract gesloten (zou ook niet weten wat deze ‘diensten’ inhouden, anders dan de dienst om opgelicht te worden). Op het 1e bericht reageerden ze door te zeggen dat dit wel het geval is, dat het onder mijn verantwoordelijkheid valt etc, en dus niet in aanmerking kom voor restitutie. In het 2e bericht zeiden ze dat ze het heel vervelend vonden dat de zaken zo zijn gelopen, maar dat ze me wel een bedrag van € 65 (van het totaal € 145 afgeschreven bedrag) willen vergoeden. Ik lees dit als een schuldbekentenis, en ben dus nu ‘op’ naar algehele restitutie. Het zou goed zijn als er ook een fysiek adres en een telefoonnummer van deze 2 bedrijven zou zijn, zodat er daar eens aan de bel getrokken kan worden! Ik ben er inmiddels achter dat Targetmedia hetzelfde bedrijf is als Future Target (alleen de naam al!), gevestigd op de Huizermaatweg 550A tel . 0355232540

geheel ten onrechte is er nu al 7 keer een bedrag van tussen de € 15 en € 25 afgeschreven van mijn rekening voor de kosten van Vodafone. Dit n.a.v. een SMS-bericht dat ik 9 september 2015 heb ontvangen van IZETV. Inmiddels heb ik dit stop laten zetten, maar wil natuurlijk wel mijn geld terug, en wel zo snel mogelijk!

Mijn onterecht geïncasseerde € 145 terug, inclusief schadevergoeding!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Targetmedia

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Targetmedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patriziowilzijngeldterug