Klacht: Onterecht extra kosten

Nitramhtu op 26 oktober 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De verbruiksapp van YouFone klopt niet en sms-s worden te laat verstuurd, waardoor je zonder die informatie buiten je databundel zit en direct dik €100 bij moet betalen. Ook is het maar de vraag of die data überhaupt is verbruikt. Door deze praktijken ben ik inmiddels al overgestapt naar een andere provider. Geen service, wel onterecht geld binnenharken. Beter om YouFone links te laten liggen want ze laten je zo flink meer betalen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en als ze mij kunnen uitleggen hoe je van een klant verwacht dat ze hun verbruik binnen de bundel kunnen houden als de sms-s en de verbruiksapp niet de juiste informatie geven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 27 oktober 2020 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nitramhtu