Klacht: onterecht deurwaarder door hans anders

op 29 november 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

goedemorgen, ik probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, maar ik ben nog boos.

eind vorig jaar tijdens een actie bij hans anders hoortoestellen aangeschaft. tenminste eerrst moest natuurlijk alles goed gaan.
een paar keer op afspraak geweest voor afstellen.
op gegeven moment ging 1 hoortoestel kapot, dat werd opgelost, ik zou 98 euro voor de verzekering betalen.\\\’

in die periode ben ik werkloos geworden, en ook behoorlijk ziek. ik heb met audicien overlegd dat ik eerste een baan wil hebben anders kan ik niet in 1 keer het bedrag betalen, ook uitgelegd dat ik ziek was. ik had wat aan me nieren wat onderzocht moest worden. maar goed.
toen ik afspraak wilde maken, ik heb altijd netjes die meneer op de hoogte gehouden, kreeg ik een best vreemde mail terug.
min dossier had hij naar het hoofdkantoor gestuurd, omdat ik \\\”afspraken niet na kwam\\\”, en dat het hoofdkantoor mij meerdere keren brieven had gestuurd en gebeld. erg vreemd, want ik heb nooit iets gehoord of ontvangen.
dus ik heb een brief gestuurd naar het hoofdkantoor. gevraagd wat er nu precies aan de hand was, situatie uitgelegd, en gevraagd of ze een persoonlijke afspraak met mij wilde om alles te bekijken en uit te leggen, in mijn ogen ging het dus om die 98 euro.
brief verstuurd, volgende dag, ik kreeg brief deurwaarder. met een totaal bedrag van bijna 3000 euro!!!!!
even in shock, want er stond niet veel bij. de volgende dag heb ik dossier opgevraagd, er stonden dus bedragen in van hans anders.
echt vreemd, meteen met mijn zorgverzekering contact gehad, die vonden dat ook vreemd, normaal horen ze vanaf begin af aan al dat ik bij hans anders ben, hans anders is verplicht om mijn zorgverzekering in te lichten. ze hebben echter nooit wat van hun gehoord. en hans anders behoord het bedrag de declareren bij mijn zorg verzekering, dan kijken hun dus wat ik vergoed krijg of niet, hans anders heeft hun geld binnen no time, en het is een kwestie tussen mij en mijn zorg verzekering. als tip van hun heb ik dus gekregen, neem contact op met hun en deurwaarder en zeg dat hans anders in gebreken is gebleven en leg alles uit. en zeg dat hans anders de rekening naar mijn verzekering MOET sturen, en dat de incasso kosten voor hans anders zijn, odat hun in gebreke zijn gebleven. dat had ik dus naar deurwaarder en incasso gestuurd. ik heb toen twee maanden geen reactie gehad, van beide niet. ik dacht, eigenlijk stom ook, dat het opgelost was.
totdat ik weer brief kreeg incasso dat ze weer geld eiste , dus ik had ze weer mail gestuurd en ben verder gaan kijken. en in die brief stond ook iets over een tevredenheids verklaring, die ik nooit heb gezien.

inmiddels heeft mijn zorgverzekering contact gehad, en zeiden dat ik toch naar hoofdkantoor moest mailen, en mijn kant uitleggen, en dat ik mijn zorg verzekring als referentie mocht gebruiken.
ik zit nu best met mijn handen in het haar en ben een beetje gestressed.
dit had allemaal voorkomen kunnen worden als hans andrrs netjes mijn verzekering had ingeligt, dan hadden ze allang hun geld gehad
!! hoe gaan we dit oplossen!!

ik ben tevreden als hans anders hun fout eerkend, de incassokosten betaald, omdat ze nalatig zijn geweest, en alles netjes oplossen.
ook wil ik graag alles wat ik nog heb terug sturen, ik kan het niet gebruiken, en ik ga niet voor iets betalen als ik er niks mee kan.
ik wil dat dit opgelost word, ik heb altijd netjes contact proberen te houden, maar nog was het niet goed.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 29 november 2016 om 09:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door pascalle schadee