Klacht: Onterecht borg betalen

op 02 maart 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Moest bij aanvraag internet borg van 100 erbij betalen gedaan …ook energie af genomen 400 borg ..bij nader navraag bleek andere maatschappij geen borg te vragen dus energie afgezegd maar internet net te laat!!!!!!!! Gaat pas per 1 april 2020 in geen pakket nog geen dag internet maar moet verplicht een jaar blijven!!!!!!!schandalig bedrijf borg blijkt onterecht maar moet 1 jaar blijven….kan dit zomaar?????

Wanneer ik van dit bedrijf af ben zeker nu ze nog niks gedaan hebben....pas per 1 april 2020

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 18 maart 2020 om 12:38 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

U heeft dit bericht geplaatst bij Budget Energie. Om uw bericht te plaatsen bij Budget Alles in 1 (Internet, televisie en vaste telefonie) verwijs ik u graag naar de juiste pagina. Klacht.nl herkent helaas geen links, daarom adviseer ik u om tussen klacht.nl en budget-alles-in-1 een schuine streep te zetten.

https:www.klacht.nl (schuine streep) budget-alles-in-1

Hebt u last van een storing, of een ander service probleem? Onze klantenservice helpt u graag verder. U kan ons bereiken op 088 730 73 77 of via [email protected]

Wij hebben hier uw klacht gesloten.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk1968