Klacht: onterecht afschrijving creditcard

op 30 mei 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Via booking.com is een bedrag van mijn creditcard afgeschreven zonder dat ik een booking gedaan had. Ik heb ook nooit een bevestiging ontvangen van de boeking! Ik heb alleen een poging tot boeken gedaan. Later heb ik het andersom ook meegemaakt, dat ik meende geboekt te hebben en ivm een verkeerd cijfer bij creditcardgegevens niet bleek te zijn geboekt ik kreeg daar geen waarschuwing of melding van en kwam er bij toeval net op tijd achter dat er geen boeking was gedaan, ook heel vervelend!
(Ik heb bij Art hotel in ROtterdam op dezelfde dag dat ik poging bij booking.com heb gedaan, een reservering gedaan maar omdat die ivm de drukke Paasdagen duurder uitviel dan ik kon betalen heb ik die reservering geannuleerd) ik heb daar de mailcorrespondentie van)
Ik heb geen klacht ingedient bij BOoking direct omdat dat op de website voor mij te omslachtig was. Ik kon alleen vinden waar je vragen kon stellen en dan gaat het vervolgens alleen over boekingen, kortom ik probeer nu d korste weg te nemen hopelijk levert het ietd goeds op

Wanneer het bedrag van 55 euro op mijn rekening wordt teruggestort.
NL79INGB0004924452

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door datweetikniet