Klacht: Onterecht afschrijven

op 26 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ook ik ben benadeeld door fraudeurs. Er is onterecht een bedrag afgeschreven voor een boeking die niet door mij is verricht. De bank die de mastercard uitgeeft deed in eerste instantie niet moeilijk. Er waren diverse afschrijvingen gedaan met een waarde van € 2200. Nu krijg ik via de bank een brief van booking.com waarin zij beweren dat ik een transactie van 474,36 zelf heb gedaan. Als bewijs sturen ze een internet boeking die is voorzien van een niet bestaand adres, telefoonnummer en email adres. Dit kunnen ze toch zelf ook nagaan. Of ze vragen hun partner wie nu in het hotel heeft overnacht. Ik ben van mening dat booking.com makkelijk de boekingen accepteert en geen controles uitvoert. Volgens mij is het systeem zo lek als een mandje en makkelijk te hacken. Als er dan iets onterecht wordt afgeschreven waarvan duidelijk is dat het fraude is moet je maar zien of je je geld terug krijgt

Mijn geld terug en veilige boekingen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric0101