Klacht: Ontbreken van reclamefolders op zondag

op 23 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik ontving altijd op zondag een verzameling reclamefolders in plastic. Sinds 2 weken ontvang ik ze niet meer, en dat vind ik toch wel heel erg jammer. Kan er voor gezorgd worden dat ik ze weer ontvang ? Alvast hartelijk dank !!

Als ik de folders gewoon weer ontvang !!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 juli 2017 om 14:50 geantwoord