Klacht: Ontbreken van informatie omtrent fakturering

op 14 december 2017 over Infomedics in de categorie Betalingsdiensten

In uw algemene voorwaarden geeft u aan dat u de rekening of een deel van de rekening rechtstreeks bij de zorgverzekering mag incasseren.
In geval van een bijdrage van de zorgverzekering geeft u dit bedrag keurig op de factuur aan.
Echter in het geval dat u de rekening wel bij de zorgverzekering hebt ingediend en er vervolgens geen vergoeding door de zorgverzekering wordt uitgekeerd geeft u deze informatie niet op de factuur aan.
Dit leidt tot onduidelijkheid en verwarring.
Tevens geeft u op uw website aan dat je met het 13 cijferige Omschrijvingsnummer een account aan kunt maken.
Voer je dit nummer in dan krijg je de melding dat je met dit nummer geen account aan kunt maken.

Geef duidelijk op de factuur naar de klant aan dat de factuur bij de zorgverzekering is ingediend en dat er geen vergoeding tegenover staat.
Mocht de klant het hiermee niet eens zijn, dan kan hij contact opnemen met zijn zorgverzekering.
Maak uw website in ieder geval klantvriendelijker om een klacht in te kunnen dienen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Infomedics over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Infomedics in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Infomedics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Infomedics

Heeft op 02 oktober 2018 om 09:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door h.zeewuster@gmail.com