Klacht: Ontbinden overeenkomst

op 12 juni 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

VIABUY is een opnieuw een van de meeste bedrijven dat door oplichting bekomt wat ze graag wensen, geld. Van iedereen. Dus ook de kleine vrouw en man. Je moet al juridische achtergrond hebben om hier op een correcte manier op te reageren. Bij ons was het ook interesse. Het zag er professioneel uit met goede kritieken, dus we doen dat maar. We bestellen geregeld van het internet, waarom wantrouwen?

Mijn vriend heeft de kaart aangevraagd en binnen de 2 weken zat ze in de brievenbus. Blij dat we waren, dat dit vrij snel in orde was. Tot we de melding kregen dat we verplicht 90 euro moesten betalen om de kaart te activeren. Ik heb dit geweigerd in het begin, tot ze begonnen met dreigementen. Dat dit mee opgenomen staat in de algemene voorwaarden. Dan heb ik de beslissing gemaakt om dit toch te doen.(Omdat ik geen andere weg uit kon op dat moment)
Nu wens ik de 90 euro terug te vorderen en deze kaart op te zeggen. ik heb gisteren een mail gestuurd dat ik wens te stoppen met de overeenkomst en ik mijn 90 euro wens teug te vorderen.
Vandaag stuur ik nog een mail om de algemene voorwaarden te ontvangen, dan kan ik ze al, op mezelf doornemen en vertalen naar de consumenten. ik hoop dat ik ze mag ontvangen. Dan bericht ik jullie later hierover. Er zijn heeeel veel klachten over dit bedrijf.
ik hoop dat iemand van jullie diensten mee kijkt en mee zoekt waar zij fouten maken in het recht van de consument en hoe we de mensen kunnen informeren. Een bericht op Twitter plaatsen is al een goed begin, maar we moeten ondernemen. Wie bekijkt met mij de mogelijke oplossingen? U kan me alvast per mail bereiken.
Sara.jansegers@gmail.com

B POST Mastercad van België.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sara Lee