Klacht: ontbijt betaald , niet gekregen

op 30 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een overnachting hotel geboekt voor zowel de heen en de terug reis van onze vakantie bij Premiere Classe Dijon Sud – Marsannay onder nr 564680224 en 564662418 , vier kamers voor acht personen , voor het ontbijt moest 5,- pp betaald worden , dit werd onder opties vermeld en hebben voor de heen 40,- en de terug reis 40,- euro betaald, voor ontbijt voor 8 personen,toen we aankwamen werd ons door de eigenaar verteld dat wij geen ontbijt zouden krijgen omdat ie daar geen geld voor ontvangen had , we hebben de boeking laten zien zwart op wit maar geen ontbijt gekregen zowel heen als terug en hebben ergens anders moeten ontbijten wat we wilden voorkomen, op onze e-mail hier over word niet gereageerd door booking.com

Gewenste Oplossing:

zijn tevreden als we de betaalden ontbijt kosten 80,-terug hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alexlinda