Klacht: Ontbijt

op 14 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Bij de reservering van een hotel stond op de website aangegeven dat het ontbijt inbegrepen was. Pas op de bevestiging van de reservering stond dat er geen maaltijden gereserveerd waren.
Mijn klacht heb ik gemeld via email bij booking.com. Ik kreeg een bericht dat ik zelf maar het hotel moest bellen. Ik kreeg geen reactive op mijn bericht terug dat ik denk dat dit niet handig is aangezien ik niet weet waar het fout was gegaan (hotel of website).
Daarna heb ik gebeld. Lang in de wacht gestaan. De dame het hotel gebeld. Daaruit bleek dat dit idd een pakket is zonder ontbijt. Ik gaf aan dat op de website mij dit packet is verkocht MET ontbijt. Daarna heeft ze een ‘analyse’ gedaan van de website, waarna zij concludeerde dat ik verkeerd gekeken heb en dat ze er niets aan gingen doen.
Ik ben 2 keer zeer slecht geholpen en daarnaast ook nog uitgemaakt dat ik verkeerd heb gekeken. Totaal klant onvriendelijk!

1. dat ik ontbijt krijg bij de reservering.
2. serieus wordt genomen met mijn klacht. Eerst geven ze de hotel de schuld en daarna zoeken ze naar een uitzondering op de website en dan is het maar mijn schuld.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Pot