Klacht: Ontbije met vette vingers!!!

op 16 januari 2014 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik wilde afgelopen woensdag 15 jan 2014 een ontbijtje bij de HEMA halen, een take-away. Het was nog geen 10 uur en erg rustig in de zaak. OP de toonbank stond 1 reeds verpakt pakje. ‘Als voorbeeld’ dacht ik. Ik was meteen aan de beurt, vroeg ‘Mag ik van u ook zo’n take-away ontbijtje’ en ja hoor. Het voorbeeldzakje werd meteen overhandigd. Het zakje zt onder de vetvlekken en weet ik veel hoelang het er gestaan heeft. Ik vroeg of ik misschien een ander pakketje kon krijge. Nou dat had ik niet moeten doen. “En WAT is er mis met dit pakje’, werd er gevraagd. Ik begon het ui te leggen maar de dame achter de toonbank zei “Je krijgt dit pakje mee of helemaal niets”. Ik ben kwaad en uiteraard zonder ontbijt weggelopen want de dame wilde mij niet eens meer te woord staan en richtte zich alweer naar de volgende klant.

Ik heb HEMA vanochtend een mailtje gestuurd maar toen zag ik deze website.

Ik hoop dat men reageert en excuses aanbiedt. Anders zet ik echt nooit meer een stap in deze zaak.

Ik hoop dat de dame in kwestie aangesproken wordt op dit klantonvriendelijke gedrag. Een gratis ontbijt is leuk maar zeker niet het belangrijkst. Ik ben beledigd en werd als een zwerver behandeld in plaats van een betalende klant.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monia76