Klacht: Onredelijke behandeling

op 28 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste Center Parcs,

Op dit moment verblijven wij in uw park op Limburgse Peel. We hadden een fiets gehuurd. Hierbij werd vermeld dat we eventueel de fiets langer konden huren als we eerst terugkwamen. Helaas waren we 20 minuten later omdat we langs de receptie gingen. We hadden namelijk verkeerde linnen mee gekregen. Helaas duurder het langer dan verwacht. Aangekomen bij het Cycle center kreeg ik direct op mijn donder. Mensen zaten ze wachten enzovoort. Vreemd gezien ik hem ook langer kon huren. Volgens meneer moest ik eerst 7 euro bijbetalen. Ik vermeldde dat ik hem dan nog een uur wilde huren. Dit kon ineens niet. Vervolgens moest ik ineens 10 euro bijbetalen. Nogal vreemd. Ik vermeldde een klacht te gaan indienen waarop de dame achter de balie zeer arrogant zei dat ie toch bij haar terecht kwam. Met andere woorden, zou geen zin hebben. Nu hebben we nog niet eens heel moeilijk gedaan over het feit dat onze cottage mega smerig was. (wel gemeld maar konden ze niets aan doen omdat we het pas de volgende dag meldden (we kwamen erg laat aan en hadden een kind dat op bed moest)). De badkamer was heel erg smerig, de vloer en keuken ook. Grote spinnenwebben in de badkamer. De tuinset was zo smerig dat we die eerst grondig moesten reinigen. Ik wilde nog geen klacht indienen omdat alles verder goed gegaan was. Maar vandaag is de maat vol. Ik pik het niet meer.

Ik eis de 10 euro terug en wil nu ook compensatie voor het feit dat het cottage ontzettend smerig was en ze er niets aan wilden doen. Ja zoals ik zei, ik wilde hier eerst niets over zeggen maar na de arrogante behandeling en leugens ben ik het zat.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 30 mei 2016 om 08:37 geantwoord