Klacht: Onrechtvaardig nog steeds bij Eva register

op 27 februari 2017 over ING in de categorie Banken

3-4 jaar geleden hadden ze mijn gegevens via online en ik was onrechtvaardig in Eva register beland, ik had toen meteen aangifte gedaan maar van ING Bank werd ik weg gestuurt,moest brief schrijven en ik heb 10tallen brieven geschreven toen hoorde ik dat van ING Mij in meerdere systemen gezet had vandaag hoorde ik dat ik moet blijven brieven schrijven,IK heb er genoeg VAN EVA REGISTER.Al\’s leefgeld rekening heb maar nergens kon ik internetbankieren krijgen.En ik KRIJG geen antwoorden naar mijn brieven.Hoe kom ik ooiet van Eva REGISTER ooiet Af erg onrechtvaardig zeg…..iets kapot krijgen duurt seconden werk en herstellen Kan jaren en eeuwen duren echt baalen….

Ik zou graag Uit het eva register gehaald willen worden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 februari 2017 om 13:18 geantwoord

Hallo meneer Cakir,

We hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken en ik heb u een e-mail adres doorgegeven. Via dit e-mail adres kan er navraag gedaan worden waarom de EVA hit er op staat en of deze verwijderd kan worden. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan horen we dit graag.

Lisa
ING Webcare

Bericht van ING

7 maanden geleden - Hallo meneer Cakir, Helaas hebben wij niet de bevoegdheid om u zomaar uit een register te halen. U kunt contact opnemen met het e-mailadres dat mijn collega u gegeven heeft om te weten te komen waarom u in het bestand voorkomt, en of u eruit gehaald kunt worden. Ik wil u dan ook vragen om zich daartoe te wenden. Vriendelijke groet, Jeroen ING Webcare

Heeft op 30 april 2017 om 21:05 geantwoord

Daar zegt dat klacht opgelost is ik sta nog steeds onrechtvaardig in Eva register en in die slechter systemen nog steeds geen internetbankieren nergens in NL

Alle klachten die gemeld zijn door Adat