Klacht: Onrechtmatige geldigheidsduur cadeaukaart

Bazzz op 22 september 2021 over BeautyCadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

L.S.,

Op een verjaardag een kaart cadeau gekregen die in de kast is blijven liggen door de Pandemie. Uiteraard is het erg ongezellig om tijdens de verjaardag met idiote uitgebreid de voorwaarden te gaan lezen. Beautycadeau lijkt hier op te speculeren en heeft hier een verdienmodel van gemaakt. Geld innen en er bij voorkeur niets voor terug hoeven te geven. Wij hebben op de verjaardag uiteraard niet naar de kleine lettertjes gekeken, waar blijkbaar stond dat de kaart slechts een jaar geldig is. Dit is uiteraard niet rechtmatig, aangezien de wettelijke termijn voor cadeaukaarten is vastgesteld op 3 jaar conform het consumentenrecht. Daar kunt u dan niet met een erg klein zinnetje op de achterkant van de kaart vanaf wijken.

Conform het consumentenrecht graag de termijn stellen op de wettelijke 3 jaar om een kaart te kunnen verzilveren. Dus graag de kaart opnieuw activeren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BeautyCadeau

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BeautyCadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bazzz