Klacht: onrechtmatig vervolgen van bril totaalplan

op 14 januari 2014 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

In mijn studententijd met heel veel tevredenheid gebruik gemaakt van het bril totaalplan. Nu heb ik eind 2012 na het opmaken van mijn spaarpot voor een nieuwe bril het totaalplan stil laten zetten bij de winkel waar ik naartoe ging. Ik krijg nu ineens in november een cheque toegestuurd dat ik ongeveer 90 euro had opgespaard voor een nieuwe bril terwijl ik dit een jaar geleden stopgezet heb. Ik wil dit niet want ik ben ondertussen door slechte service vanuit hans anders naar een andere brillenzaak. Ik heb gebeld met klantenservice en ik kan mijn geld alleen terug krijgen als ik de bonnen terugstuur. Nu ben ik verhuisd en ben ik mijn bonnen kwijtgeraakt. Nu kan ik mijn geld niet meer terug krijgen. Ik ben hier enorm boos over daar het mijn geld is die onrechtmatig verkregen is door hans anders en ik alleen met de bonnen het geld terug kan krijgen. Nu vind ik dit grote onzin want als het geld teruggestort word op mijn rekening kunnen de bonnen ongeldig gemaakt worden zodat als ik alsnog naar hans anders ga met de betreffende bonnen zij in het systeem kunnen zien dat deze ongeldig zijn. Ik vind het een hele vervelende situatie daar het gewoon een stomme administratieve fout is van het filiaal, zij hebben dit niet goed doorgevoerd.

Ik zou heel graag zonder de bonnen mijn geld terug willen. Ik ga echt niet proberen opnieuw het geld te innen als ik de bonnen terug vind.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 14 januari 2014 om 15:25 geantwoord

Klant gebeld voor een oplossing, helaas werd de telefoon niet opgenomen. Ik blijf proberen de klant telefonisch te benaderen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laurahooijer90