Klacht: onrechtmatig verkregen abonnement voor betaalde sms dienst

op 19 november 2015 over payinfo in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder van 81 is opgelicht door betaalde smsdiensten. Ze heeft een paar keer een sms-je verstuurd en vervolgens is er elke dag een betaalde sms dienst afgenomen. Mijn moeder doet niet online zaken en ging ervan uit dat de rekeningen van KPN klopten. Totdat ik ze bekeek. Ze heeft een abonnement van ongeveer € 7,00 p/mnd maar krijgt rekeningen van €181,00 € 191,00 € 235,00 en € 204,00 p/mnd. Dat is echt onbeschoft. Ik wil dat dit geld aan haar wordt teruggestort.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden al er niet gestolen wordt van een oude mevrouw en alles wordt gecrediteerd. Ik heb 1 rekening bijgevoegd, ik kan er meer sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over payinfo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over payinfo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Christina Nijk

2 maanden geleden - KLACHT. DIRECTIEKLACHT Ik vind het schandalig!!!! Nog steeds niks van jullie gehoord. Ik eis een reactie en een vergoeding

Alle klachten die gemeld zijn door Christina Nijk