Klacht: Onrechte vluchtwijziging

op 17 juli 2017 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb in maart een vlucht geboekt via Tix.nl vluchtmaatschappij als Turkse Airlines zie hieronder:
do 20/07 20:15u Düsseldorf (DUS) International vr 21/07 00:50u Antalya (AYT) TK 4199 (3u35m)
zo 20/08 16:15u Antalya (AYT) zo 20/08 19:10u Düsseldorf (DUS) International TK 4238 (3u55m)

Ik kreeg op woensdag 5 juli een mail van tix.nl zonder enige uitleg dat wij ipv Thy moeten gaan vliegen met een chartervlucht Tailwind hele andere tijden die niet overeenkomt met onze geplande vakantie, namelijk ik moet dan vrij krijgen die bijna niet mogelijk is en mijn echtgenote heeft klanten staan, verzetten niet mogelijk is.
Ik heb vanaf eerste dag al gebeld met Tix.nl ze zeiden dat collega bezig is en dat ze mij terug zouden bellen of mailen hebben ze nooit gedaan tot vorige week maandag en als oplossing zeiden ze dat de vluchtmaatschappij mag dat veranderen meer niet dus ze hebben mij 5 dagen lang aan de lijntje gehouden.
Ik wil nog steeds niet met Tailwind vliegen, ik heb voor THY betaald en wil daarmee vliegen.
Sinds vorige week dinsdag heb ik contact via messenger maar nog steeds niks.
Ik ben heel erg teleurgesteld van Tix.nl dat het nooit meer via hun gaan boeken en iedereen afraden.

Direkte vlucht naar Antalya op 20 juli tussn 19.00 en 21.00u mag ook van andere vluchthaven zolas Eindhoven of Schiphol met gelijkwaardige vlucht als THY en terug komen was 20 augustus van Antalya tussen 12.00 en 17.00u mag ook op zaterdag 19 augustus met gelijkwaardige vlucht (geen chartervlucht)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tix.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tix.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tix.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tix.nl

Heeft op 17 juli 2017 om 16:16 geantwoord

Heeft op 18 juli 2017 om 09:59 geantwoord

Ik ga niet mee akkoord.
Zie hieronder de oplossing.

(Wij hebben van de luchtvaartmaatschappij te horen gekregen dat indien je wilt wijzigen, zij hiervoor annuleringskosten berekenen over de originele tickets, plus de nieuwprijs van het nieuwe ticket. Verder zijn Amsterdam en Eindhoven volgeboekt.)

Alle klachten die gemeld zijn door Melal