Klacht: Onproffesioneel bedrijf!!!

op 17 mei 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Twee boekingen gedaan, 3 personen op een tarief ( de laatste stoelen), 1 persoon op een ander tarief. Zelfde datum, Zelfde tijd……tenminste naar mijn idee. Nu blijken er twee verschillende tijdstippen van vertrek te zijn, een groot probleem dus!!! Ondertussen meer dan 24 uur na d boeking nog niks ontvangen, geen bevestiging noppes nada niks. Na telefonisch contact kan er alleen tegen wijzigingskosten gewijzigd worden. Niemand die tegemoet komt in deze, schandalig. De bevestiging is nog niet eens de deur uit, er zit geen extra bedrag op een latere vlucht. Hoogst klantonvriendelijke maarschappij. Het interesseert ook niet dat de persoon die nu alleen moet vliegen een beperking heeft.

Als ik de vlucht kan nemen die ik geboekt heb. Voor alle personen deZelfde vlucht heen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Reactie van de melder van de klacht Carlitas

1 jaar geleden - Ik krijg een mail over een beoordeling?? Maar tot op heden geen reactie ontvangen? Wat moet ik dan precies beoordelen?

Reactie van de melder van de klacht Carlitas

1 jaar geleden - Ik zie wel een leeg bericht v vueling??

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carlitas