Klacht: onprofessioneel en onbeschoft

op 24 augustus 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Iddink geeft de garantie dat je de boeken binnen hebt voordat school begint. Mijn ene dochter had haar boeken al 2 weken binnen. Mijn andere dochter nog niets. Ik heb gebeld naar Iddink. Ze beloven mij dat de boeken voordat school aanvangt binnen zullen zijn. vervolgens nog eens 2 whatssapp er bovenop gedaan. Ik wil graag een datum wanneer de boeken binnen zijn. Ik heb ze de eerste dat van de vakantie besteld dus wil de boeken op tijd binnen hebben. Eindelijk krijgen we een pakker binnen! echter 2 boeken worden na geleverd! Als ik navraag doe krijg ik die pas medio sept binnen (dus 2 weken na aanvang school). Als ik de medewerker informeer dat ik dit slecht service vind zegt hij mij dat mijn dochter de boeken maar van een vriendje / vriendinnetje moet kopiëren todat de boeken nageleverd worden. Ik wijs hem erop wij dat dit niet mijn dochter haar verantwoordelijkheid is echter die van Iddink. Ik vraag vervolgens of ik met zijn baas kan spreken om een officiële klacht in te dienen. Vervolgens smijt hij do hoorn op de haak!!!! Wat een arrogant, waardeloos maar vooral klantonvriendelijk bedrijf.

Ik ben pas tevreden als Iddink zich aan zijn woord houd. indien je op tijd besteld heb je de boeken binnen voor aanvang van school. Ander mogen ze een andere passen oplossing vinden. Bijvoorbeeld bestel je boeken ergens anders en zij betalen voor de boeken.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fraloman