Klacht: onprofessioneel

op 01 juli 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Goedenavond,

Op 4 juni zijn wij gevlogen met vlucht OR618 voor een vakantie van 15 dagen in Alcudia te Mallorca. Gelukkig was onze vakantie fantastisch maar toch kleefde er een viertal punten aan mij die ik vind dat ze gedeeld moeten worden. Helaas was de host en de inlevingsvermogen van Tui erg onprofessioneel op sommige momenten was toch een rare nasmaak over Tui achterliet bij ons allen.

Hierbij de viertal punten:

1. Bij aankomst vanuit het vliegveld in de bus was er niemand van Tui die ons opving met een welkoms woord, dit was erg prettig geweest aangezien wij nieuwsgierig waren en reisden met een kind van drie en een aantal vragen wilden stellen.

2. Helaas wist de host een aantal dagen later niets te vertellen aan ons wanneer wij vragen hadden in het hotel over de markten in het noorden van Mallorca of bezienswaardigheden, erg onprofessioneel.

3. Op 18 juni de dag van de terugvlucht heeft de host Marlou nog steeds geen tijd vermeld in het Tui boek waarop men kan lezen hoe laat ze op gehaald worden voor de terug reis van hotel naar de luchthaven. Bij navraag bij de receptie zei men ”o die ja ze doet alleen maar feesten” Dus toen maar zelf gebeld en gebeld en uiteindelijk zei een meneer vriendelijk ”half 1”.

4. Om 17.00 tijdens de terugvlucht op 18 juni 2016, waren er van de drie belegde broodjes waaruit men kon kiezen niks meer van op voorraad zelfs de Cup a Soup was op. Wanneer een organisatie weet hoeveel personen met maximaal in het vliegtuig zitten kan er met het aantal broodjes rekening mee worden gehouden vooral tijdens een tijdstip rond etenstijd. Zei de stewardess wij hebben nog wel een stroopwafel heel bijdehand.

Wij zijn tevreden bij een antwoord op ons ze klacht en wanneer Tui graag haar klanten wilt behouden voor een nieuwe vakantie zou een tegemoetkoming op een volgende reis in 2017 gewenst zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melanie wienholts