Klacht: Onplezierige klantenservice

op 19 december 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Op 19/12 om 16.29 met Booking gebeld. Ik had al diverse malen op de link \”Uw wachtwoord vergeten?\” geklikt en mijn password steeds niet ontvangen. Mijn pw was ook niet in mijn Spambox. Twee andere opties die werden aangedragen bleken ook niet het probleem. De enige oplossing die Booking mij bood, was een nieuw account aanmaken. Ik vroeg of ik dan mijn Genius rewards kwijt ben. Ja, die was ik dan kwijt, want dat konden zij helaas niet aan een nieuw account toekennen. Ik vertelde dat ik dat niet eerlijk vond, omdat ik zonder mijn toedoen mijn account niet meer kon gebruiken en dan gewoon mijn rewards kwijt was. Het klantenservicemeisje, Sanne genaamd, vond het toen nodig te vermelden dat het \”natuurlijk begint bij het vergeten van mijn wachtwoord\”. Ik vond dit hoogst onbeschoft, zo spreekt je niet tegen een betalende klant. Ze had serieus het gore lef een sarcastische opmerking te plaatsen. Ik eiste haar excuses, die bood ze wel, maar ze zei er wel bij dat ze stond achter wat ze had gezegd. Nou, ik ben op andere sites weleens mijn pw kwijtgeraakt, en nooit eerder is dit mij overkomen. Ze vond ook nog dat ik dan maar een nieuw emailadres moet aanmaken bij google of yahoo. Belachelijk! Het is helemaal niet haar plaats om voor mij te bepalen hoeveel emailadressen ik moet hebben en notabene een email speciaal voor Booking?! Hoe brutaal. Uiteindelijk heb ik het met een ander emailadres dat ik nog in gebruik had zelf alsnog kunnen oplossen, maar dat verandert niets aan de onbeschofte bejegening van Sanne. Zolang Booking niet naar tevredenheid mijn klacht oplost, gebruik ik de site van Booking alleen maar om een hotel uit te zoeken en die vervolgens dan rechtstreeks bij het hotel zelf te boeken (toch altijd dezelfde laagste prijs) of ik gebruik een van de andere boekingssites.

Ik zou tevreden zijn als datzelfde meisje telefonisch haar welgemeende excuses maakt aan mij (zonder eraan toe te voegen dat ze nog steeds achter haar onaardige opmerking staat).

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TR2T