Klacht: Onopzegbaar contract

op 08 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb een abonnement bij de basic fit in belgie, omdat ik hier heb gestudeerd. Nu ik weer verhuis naar Nederland wil ik mijn abonnement opzeggen. Blijkbaar heb ik een Promo Cash abonnement waarvan in de sportschool zelf werd gezegd dat deze per maand opzegbaar is. Vervolgens blijkt dit niet zo te zijn op het moment dat ik wil opzeggen. Daarna word mij vertelt dat als ik mijn huurcontract opstuur waaruit blijkt dat ik per die datum niet meer in Belgie woon. Vervolgens blijkt dit ook niet juist te zijn. Ik ben dus genoodzaakt om een bewijs bij de gemeente in Nederland te halen wat mij opnieuw geld kost om dit aan te vragen. Maar is dit is dan misschien opnieuw niet goed genoeg.

Mijn abonnement per 1 juni 2016 op zeggen en dus met terug werkende kracht het al betaalde abonnementskosten terug krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 09 augustus 2016 om 07:51 geantwoord

Beste Roos,

Bedankt voor je bericht.

Op het moment dat je naar het buitenland verhuist, dien je hiervoor een bewijs van verhuizing door te sturen. Een inschrijving bij de nieuwe gemeente of huurcontract van de nieuwe woning voldoet. Dit wordt echter niet met terugwerkende kracht verwerkt, maar vanaf het moment van ontvangen.

Je kunt het bewijs doorsturen naar social@basic-fit.com.

Nathalie van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door RoosBrussen