Klacht: Onopgeloste klachten worden als opgelost vermelf.

op 15 februari 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb minstens nu 2x gehad dat een bedrijf geen acceptabele oplossing bood en dat toch de klacht als opgelost werd gezet. Na commentaargeven over dat het niet is opgelost blijft dat zo staan. Dit is niet juist. Waarom laten jullie bedrijven bepalen of het is opgelost? Een bericht van hun, zeker waarin ze geen oplossing bieden, maakt het niet opgelost! Het is ik die zou moeten bepalen of IK tevreden ben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de statussen goed komen te staan, onopgelost zodat de statistieken kloppen en mensen kunnen zien hoeveel echt is opgelost!! En uiteraard een verbetering op de website zodat die niet meer gaat gebeuren in de toekomst!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 15 februari 2018 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste iamsas777,

Bedankt voor je klacht. Ik zie dat de door jou gemelde klachten inhoudelijk zijn behandeld. Je kunt de klachtafhandeling van bedrijven beoordelen met een cijfer. Dit gemiddelde komt ook in de statistieken bovenaan de bedrijfspagina te staan.

Helaas hebben wij geen invloed op de inhoudelijke afwikkeling van een klacht.

Met vriendelijke groet,
Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door iamsas777