Klacht: Onopgeloste klachten worden als opgelost vermelf.

op 15 februari 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik heb minstens nu 2x gehad dat een bedrijf geen acceptabele oplossing bood en dat toch de klacht als opgelost werd gezet. Na commentaargeven over dat het niet is opgelost blijft dat zo staan. Dit is niet juist. Waarom laten jullie bedrijven bepalen of het is opgelost? Een bericht van hun, zeker waarin ze geen oplossing bieden, maakt het niet opgelost! Het is ik die zou moeten bepalen of IK tevreden ben.

Wanneer de statussen goed komen te staan, onopgelost zodat de statistieken kloppen en mensen kunnen zien hoeveel echt is opgelost!! En uiteraard een verbetering op de website zodat die niet meer gaat gebeuren in de toekomst!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 15 februari 2018 om 15:05 geantwoord

Beste iamsas777,

Bedankt voor je klacht. Ik zie dat de door jou gemelde klachten inhoudelijk zijn behandeld. Je kunt de klachtafhandeling van bedrijven beoordelen met een cijfer. Dit gemiddelde komt ook in de statistieken bovenaan de bedrijfspagina te staan.

Helaas hebben wij geen invloed op de inhoudelijke afwikkeling van een klacht.

Tom@Klacht.nl

Heeft op 29 maart 2018 om 19:13 geantwoord

En waar is mijn zojuist aangemelde klacht over Bghu?

Bericht van Klacht.nl

1 maand geleden - Zojuist geplaatst, dit bedrijf stond nog niet in onze database.

Alle klachten die gemeld zijn door iamsas777