Klacht: Onnodig inhouding op mijn loon

op 25 oktober 2018 over CAK in de categorie Overheid

Datum brief van CZ is van 15 Oktober.
Op deze brief staat er over onze nieuwe betalingsregeling en dat ik word afgemeld bij het Cak. Dag erna kreeg ik al de nieuwe betaal termijn regeling acceptgiro’s binnen van CZ.
Helaas is er op 22 Oktober toch het bedrag van €136,37 ingehouden op mijn loon, omdat mijn werkgever de opdracht had gekregen van het Cak dat dit bedrag naar het Cak moet worden uitbetaald. Waarschijnlijk denk ik zelf dat onze brieven elkaar hebt gekruisd en er onterecht toch geld is ingehouden van mijn salaris.
Van jullie het Cak zelf kreeg ik ook een brief met datum: 22 Oktober dat ik een nieuwe betaalregeling met CZ heb getroffen en al ben afgemeld. De brief van CZ van 15 Oktober ging al over onze nieuwe betaalregeling en dat ik op deze datum toen al werd afgemeld bij het CAK.
Beetje rommelig gegaan dus, want nu is er wel €136,37 ingehouden op mijn loon en ik eis dit bedrag wel graag terug te krijgen.
Ik heb jullie na de 22e gelijk een mail verstuurd over dit gebeuren en tot op heden nog steeds niks ontvangen. Ik wil dit bedrag zsm op mijn rekening, zodat ik hiermee CZ kan betalen en andere rekeningen.

Geld zsm liefst vandaag nog terugkrijgen en wat sneller feedback ontvangen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 26 november 2018 om 09:04 geantwoord

Het CAK heeft deze klant van de gewenste informatie voorzien. In de brief van de zorgverzekeraar wordt afmelddatum 1 november 2018 genoemd. De inhouding op het loon van oktober 2018 was dus correct. Wij hebben de klant hierover geïnformeerd. De beantwoording van de vraag en de klacht hebben elkaar gekruist. Hiermee sluiten wij deze klacht. Ellen, webcareteam CAK

Alle klachten die gemeld zijn door S.D De Fretes