Klacht: Onnodig complex maken van annulering

op 11 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

De moeder van mijn vriendin is helaas de week voor we naar CP zouden gaan overleden en de crematie viel in ons vakantieweekend. Daarom dus de vakantie geannuleerd. Center Parcs besteedt de annuleringen uit aan roleurop.com en dat viel allemaal niks mee. Via een telefoonnummer krijg je een website waarop je een keuze uit drie moet maken, helaas leek geen van deze drie mogelijkheden op het annuleren van onze vakantie. Opnieuw gebeld en met enig aandringen gewoon het mailadres gekregen. Vanzelfsprekend moest ik de nodige documenten opsturen waaronder overlijdensakte en bewijs dat mijn vriendin de dochter van de overledene was. Bleek de gescande rouwkaart niet voldoende bewijs. Uiteindelijk geboortebewijs opgehaald bij gemeentehuis, naar mijn idee onnodige rompslomp. Maar wat ik echt BENEDEN ALL PEIL vind is het volgende: De laatste stap was het invullen van mijn bankgegevens wat logisch is. Ik kon kiezen uit vier talen en koos vanzelfsprekend Nederlands. WAAROM IN GODSNAAM STAAT ER DAN IETS IN HET DEENS??????
Ik moest een vakje invullen genaamd KONTOINNEHAVARE!?!? Dit bleek na nazoeken gewoon pasnummer te zijn. Wat wil center Parcs hiermee bereiken? Het de consument zo lastig maken dat ze maar opgeven..?
Mensen die geen computer zouden hebben (en ja, die bestaan) zouden de gegevens met de post naar Madrid moeten sturen, Madrid!!
Center Parcs, neem je verantwoordelijkheid en maak het de mensen die moeten annuleren niet extra moeilijk. Niemand annuleert omdat er iets leuks in het leven is gebeurd, dan heb je geen zin in moeilijk gedoe.

Dit zou ons eerste weekend CP worden maar ik zal niet opnieuw een boeking doen.

Ik zou heel graag uitleg willen krijgen waarom er een Deens woord staat bij bankgegevens terwijl je kiest voor de Nederlandse taal.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 september 2016 om 09:56 geantwoord