Klacht: Online Vliegticket

op 01 december 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Op 22augustus jl. heb ik bij eDreams een vliegticket gekocht. Op 5 september stuurde hij me een Email en volgens zijn email de Vliegmaatschappij heeft zijn vliegen geannuleerd en word ik gevraagd binnen 48 uur telefonisch contact met hem opnemen.
Sinds 5 september tot nu toe probeerde ik keer op keer telefonisch contact met hem opnemen maar,ze nemen het niet op. Mijn laatste poging was op 30 november om 17.55 uur en duurde dit tot 19,05 uur. In de hele tijd hoorde ik alleen maar een bandje van muziek en ook onnodige mededelingen en kan ik niet een medewerker van eDreams bespreken.
Ik wil de kosten van mijn geannuleerde ticket terug te krijgen. Het telefoonnummer 0207219357 is de enige contact mogelijkheid met eDream, maar in de afgelopen 3 maanden iedere keer dat ik hem belde, hoordr ik allen maar muziek ook niet nodige informatie maar ik kon niet een medewerker bespreken.

Op het moment dat ik mijn geld terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leiden86