Klacht: Online reserveren niet mogelijk als je niet bijbetaald

op 07 juli 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer online in te checken. Dat is wat Vueling adviseert om rijen te voorkomen. Blijkt niet te kunnen als je niet extra wil bij betalen voor stoelen. Krijg de volgende melding: “Zodra het aantal gereserveerde plaatsen voor deze dienst bereikt is en als je geen stoel tegen kosten wilt reserveren, kun je je instapkaarten aan de incheckbalie van de luchthaven op de dag van de vlucht ophalen, waar we je geheel gratis een stoel toewijzen.” Flauw en niet fijn als je met gezin low budget op vakantie wil. Vind dit bijna een vorm van chantage.

Gewenste Oplossing:

Ook passagiers op basic stoelen moeten online in kunnen checken en daarna digitaal hun boardingpass krijgen. Zeker in de drukke zomervakantie!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexandra Tom