Klacht: Online bestelling na 3 weken nog niet ontvangen

Marpl op 26 april 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op 6 april heb ik een doos met luierdoekjes besteld die ik door de drukte volgens de website op donderdag 16 april geleverd zou krijgen. Op die dag ontvang ik een mail dat het 2 tot 3 werkdagen later wordt. Prima, maar na 4 werkdagen nog geen pakket. Wel weer een mail dat het pakket nog niet geleverd kan worden vanwege drukte bij Post NL. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar, wat echt belachelijk is dat je een bedrijf niet per telefoon kan bereiken. Makkelijke manier om onder je verantwoordelijkheid uit te komen! Ook op mijn online bericht geen reactie.
Ik heb er alle begrip voor dat het drukker is in deze gekke tijden maar jullie zijn letterlijk de enige die er zo lang over doen om een pakket te leveren via PostNL. Bij al mijn andere online bestellingen bij andere winkels heb ik het gewoon de volgende dag in huis. Ook op jullie website staat dat een bestelling binnen maximaal twee weken wordt geleverd. Misleidende informatie dus!
Erg veel spijt van dat ik bij jullie heb besteld. Zou wel graag willen weten wanneer ik mijn pakket eindelijk ontvang of graag mijn geld terug ontvangen!!!

Als ik mijn pakket dinsdag 28 april geleverd krijg of mijn geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marpl