Klacht: Online aanvraag edentifier

op 23 april 2017 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 april online verzoek voor een nieuwe edentifier. Kreeg gelijk een email met de mededeling dat ik het binnen 2 dagen in de bus zou zijn. Na 2 weken niks dus email gestuurd maar nooit een reactie terug gekregen. 22 April nog steeds wachtende!!
Waardeloze online service.

Gewenste Oplossing:

Benieuwd of ik ooit een nieuwe opgestuurd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 24 april 2017 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Cyril,

Ik ben blij je net telefonisch gesproken te hebben. Nogmaals mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd. Ik doe de e.dentifier vandaag zelf op de post, zodat je deze nu echt binnen twee werkdagen hebt.

Geniet van je dag en als er iets is dan kun je ons altijd bereiken via Whatsapp op telefoonnummer 06 - 135 900 24. Of telefonisch via 0900-0024 (normaal tarief).

Met vriendelijke groet,

Layla
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Cyril Tjoefat