Klacht: Onkunde, Leugenaars of toch Oplichters?

op 15 juli 2017 over Vaartland.nl in de categorie Autodealers

Vorige maand (Juni 2017) bij de vestiging Apeldoorn een mooie Peugeot 508 gekocht inclusief beurt waarbij tevens kentekenlamp en een pakking vervangen zouden worden.Bleek niet gebeurt te zijn. Bij ophalen auto bleek: benzine bijna op, zou 1/4 volle tank in zitten; onderweg ‘ raar’ geluid, had ik bij vertrek al vernomen; te benzinepomp bleek dat er een veer gebroken was. Aansluitend bij eigen garage bleek dat er geen beurt was gegeven,vloeistoffen bijgevuld en dat pakking niet was vervangen. Vaartland Apeldoorn heeft mij ter compensatie een 1/4 tank benzine aangeboden ‘ als ik in de buurt van Apeldoorn ben’.

Ik heb voor de beurt bij aankoop Euro 525 betaald; niet uitgevoerd. 1/4 tank benzine bleek 1/10 tank; verschil 10 liter x 1,55 = E 15,50.
Dat de veer door / bij Vaartland is gebroken kan ik niet bewijzen. Ik ben tevreden indien Vaartland mij het geld terug betaald waar ik geen dienst voor heb ontvangen: E 525 + E 15,50 = E 540,50

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vaartland.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vaartland.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap van Leeuwen