Klacht: onjuiste wincode

op 17 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg op drie van mijn kaarten een onjiuiste wincode vermelding!

Gewenste Oplossing:

Als ik een juiste code krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juni 2017 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat dit het geval is; hier bied ik mijn excuses voor aan.
Het blijkt dat enkele klanten deze foutmelding inderdaad krijgen, terwijl na controle in het systeem de aanmelding wel goed binnengekomen blijkt te zijn.
Graag wil ik dus voor u controleren of uw deelname, ondanks de foutmelding, toch goed is binnengekomen. Zou u de code's kunnen sturen?

Heeft op 19 juni 2017 om 18:20 geantwoord

Nog geen herstel oplossing gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door Vesper18