Klacht: Onjuiste verschafte informatie

op 04 juni 2016 over Plasma-discounter.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een LG 55EG910V gekocht in de winkel van plasma discounter
Voor dat ik de tv kocht heb ik duidelijke vragen gesteld
Volgens de verkoper zou deze tv 1200hz hebben. Na dit gecontroleerd te hebben constandeerde ik dat het 1000hz was
De tv zou ook actief 3D hebben. Ook deze informatie was onjuist. Want het is passief
En deze tv zou harman kardon speakers hebben. Ook dit is incorrect

10% van het aankoop bedrag wil ik hebben.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Plasma-discounter.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Plasma-discounter.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Plasma-discounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Plasma-discounter.nl

Heeft op 13 juni 2016 om 08:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

We hebben contact gehad met de verkoper, om te kijken hoe goed hij op de hoogte is van de specificaties van dit type TV.

Hij vertelt dat dat geen enkele LG actief 3D heeft, dit model geen Harman geluidsysteem heeft en deze TV inderdaad 1000Hz heeft. Na deze 'test' hebben we uw case voorgelegd, hij heeft u ook geen andere informatie gemeld in onze showroom.

Ik weet niet waar u deze informatie gehoord heeft, maar in ieder geval niet van onze verkoper tijdens uw aankoop. We zien daarom ook geen reden om mee te gaan in de door u gewenste oplossing, waarbij u 10% korting wil.

Klantenservice Plasmadiscounter.nl

Heeft op 13 juni 2016 om 12:31 geantwoord

Nogmaals onjuiste informatie plasmadiscounter maakt mijn nu uit voor leugenaar

Ik heb de tv gekocht met 3 personen ( getuige ) de 3 personen hebben steeds bij mijn gestaan deze 3 personen / getuige hebben gehoord wat de verkoper verteld heeft. en wat de verkoper mijn verkocht heeft

Ik vind dit hondsbrutaal
10% van het aankoop bedrag terug
Of 10% van het aankoop bedrag in een tegoedbon

Of ik ga na mijn advocaat en start een zaak tegen plasmadiscounter

Alle klachten die gemeld zijn door Gradus001