Klacht: slechte sevice over terug betalen van mijn geld

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb en tv gekocht waarvan ik vond dat het te groot was voor onze kamer.
heb gevraagt voor en kleinere dat kon niet,heb het en paar dagen op zicht gehad en toen terug gestuurt wat mij 39.95 euro heeft kost,heb gevraagt mijn geld terug te storten minus 39.95 euro dat is inmiddels al twee week geleden meerdere keren geprobeert telefonisch contact te leggen zonder resultaart steeds in gesprek zowel 0900 nr als 0356954290. toen via email
ook geen oplossing,heb gevraagd om mij op tefnr 0503136662 te bellen voor goed overleg wat ook niet gelukt is.al met al en slechte service.zou u met mij en oplossing willen maken zodat deze misverstanden uit de weg te ruimen. mijn email is hbeerda@ziggo.nl
bij voorbaat mijn dank.j.beerda.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer ik mijn geld op mijn bankrekening terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Plasma-discounter.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Plasma-discounter.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Plasma-discounter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Plasma-discounter.nl

Heeft op 18 juli 2016 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Beerda,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik uw gegevens opgezocht in ons systeem.

Inmiddels is er contact met u geweest en is het geld teruggestort op uw rekening.

Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet zo zijn, dan horen wij dat uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klachtenafdeling Create2fit

Alle klachten die gemeld zijn door hbeerda@ziggo.nl