Klacht: onjuiste offerte

op 21 september 2016 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

We wilde een vakantieboeken bij reisorganisatie kras. Bij de specificatie ontbraken er een aantal dingen. Contact opgenomen met kras en na een mailwisseling hebben zij snel de prijzen aangepast en de reis met 1600 euro verhoogd. Helaas voor Kras hebben wij een printscreen gemaakt van de offerte. Wij hebben aangegeven dat wij de reis voor de eerdere prijs wilde. Kras zegt dat er iets is fout gegaan in het systeem en weigert ons, ondanks herhaaldelijk verzoek hierin tegemoet te komen. De nieuwe actieprijs was ipv 5.000 nu 6.700 euro. Nogal een verschil. We hebben diverse oplossingen aangedragen maar kras weigert om ons hierin tegemoet te komen.

Een tegemoetkoming van kras. dezelfde reis voor een prijs van 6200 euro. Onzes inziens een redelijk voorstel. OBV onze wensen zoals aangegeven bij de eerste aanvraag

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

Bericht van Kras

2 maanden geleden - Wij begrijpen dat onze collega's al veelvuldig contact met u heeft gehad hierover. Het kan wel eens gebeuren dat het systeem een fout bedrag weergeeft. Wij zagen dat uw printscreen was gemaakt in stap 1 van het boekingsproces, vriendelijk willen we u er op wijzen dat dit nog niet het definitieve bedrag is en dat u die pas in stap 5 krijgt. Tevens mogen boekingen volgens de ANVR-Consumentenvoorwaarden door de reisorganisatie binnen 24 uur worden herroepen indien er een fout wordt ontdekt in de prijsopgave. Wij begrijpen dat u dit heel vervelend vindt maar helaas kunnen wij u hierbij verder niet helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door CJM Appelman