Klacht: Onjuiste meterstanden

op 27 september 2016 over Techem in de categorie Energieleveranciers

Sinds 12 februari is techem onze nieuw leverancier. Echter is de afrekening altijd van 1 januari tot 31 december. Daarom hadden ze de meterstand op 12 februari genoteerd over de periode van 1 januari tot 12 februari en vervolgens hadden ze hun eigen meters gemonteerd. De meterstand van die eerste periode heb ik zwart op wit gekregen en hebben hun ook. Echter met de afrekening hebben ze deze meterstand niet gebruikt en gewoon een veelste hoging schatting gebruikt over de eerste periode. Ik heb dit gemeld. Toen kreeg ik als reactie dat dit moest van Woonbron. Die ermee geconfronteerd en die leggen de schuld bij techem. Hun weer ermee geconfronteerd en ze zeggen dat ze geen cijfers hebben van de eerste periode.
Wel heel apart dat ik die wel heb, nog wel gekregen van hun eigen monteur! In ieder geval. Techem blijft bij hun punt dat ze geen cijfers hebben en ik ben dat gelieg een beetje zat! Dus hopelijk komen ze nu met een oplossing

Als ze gewoon de echte cijfers gebruiken die ik van hun heb gekregen en die ze zelf ook in hun bezit hebben!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 27 september 2016 om 15:38 geantwoord

Geachte mevrouw Visser,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Inmiddels hebben wij ook contact via de email waarbij u naar een leidinggevende vraagt. Wij zullen uw bezwaar dan ook verder in behandeling nemen via de correspondentie welke wij op dit moment voeren.

Daniëlle Graumans-v. Oosterhout
Techem Energy Services