Klacht: Onjuiste levering en geen afspraak

Gina144555 op 30 augustus 2021 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Vandaag, 30-08 jl. (geplande dag van installatie), hebben de monteurs geen installatie uitgevoerd op ons adres. Dit omdat, zoals klantenservice aangeeft, de monteur een uur voor onze deur heeft gewacht. Bij ons heeft niemand aangeklopt en om 10 voor 8 heeft iemand op het telefoonnummer van mijn partner gebeld en dat nummer hebben wij teruggebeld en tot nu neemt niemand op. Nu heb ik om 8:30 (openingstijd) direct contact opgenomen met hoofdkantoor en geven zij aan dat de monteur meer dan een uur gewacht heeft voor de deur, terwijl ik vanaf 7 uur in de woonkamer ben geweest.

-Er wordt mij ten eerste verteld dat ik pas voor volgende week weer een afspraak met de monteur kan maken.
Dit betekent dat mijn woonkamer nog een week lang onbegaanbaar is vanwege de geleverde kasten en inbouwapparatuur.
-Ten tweede heb ik direct aangegeven dat het aanrechtblad wat geleverd is onjuist is en geven zij aan dat bij de eerstvolgende installatie pas door de monteur bekeken zal worden of dit wel echt het onjuiste aanrechtblad is en wat dan de passende oplossing is.
Nu staan wij met de rug tegen de muur en zitten wij wekenlang zonder een keuken waarbij vervolgens een installatie zal worden gedaan van een werkblad wat later toch weer vervangen moet worden. Dit alles zorgt dat wij heel lang met een nasleep zitten.

Vandaag 30-08 jl. heb ik aan een collega van hoofdkantoor afd. Klantenservice gevraagd of er een tijdelijke oplossing mogelijk is, zodat wij in ieder geval weer een beetje kunnen leven, gezien de woonkamer nu onbegaanbaar is. Zij geeft aan dat er geen tijdelijke aanrecht kan worden geplaatst, maar heeft zij wel vandaag bevestigd dat zij alleen een compensatie kunnen geven dat zal worden verwerkt bij de installatie. Hiernaast zal er in de tussentijd geen levering mogelijk zijn van het juiste aanrechtblad. Dit gezien het aan de monteur is (die pas volgende week komt installeren op 7-9-2021) om te constateren of de bestelling daadwerkelijk onjuist is geleverd, terwijl hij van hetgeen wij besteld hebben geen kennis heeft kunnen nemen.

Ik heb namelijk een foto gemaakt van het aanrechtblad, wat wij hebben besteld op 15-05-2021 op vestiging Purmerend. Hiernaast heb ik een foto gemaakt van hetgeen is geleverd op 27-08-2021. Deze twee bladen komen overduidelijk niet overeen.

Op de dag van de bestelling bij verkoopster was er ook geen sticker op het voorbeeld van het werkblad wat bij hebben uitgekozen, alleen een verwijzing naar een referentie van de fabrikant. Er is toen uit het systeem een naam gehaald dat zou horen bij dit werkblad. Dit is hetgeen wat uiteindelijk vermeldt staat op de opdracht bon. De monteur die langs komt op de dag van installatie kan alleen constateren dat er is geleverd wat op de opdracht bon staat, terwijl dit nu de onjuiste referentie blijkt te zijn.

Naar mijn inziens heeft het weinig nut om te wachten tot de monteur het aanrecht ziet voordat er actie ondernomen wordt, gezien hij zelf geen kennis heeft genomen van onze bestelling.

Eigenlijk heeft iedere medewerker van keukenconcurrent tot nu toe geen verantwoordelijkheid genomen om een oplossing te vinden voor het rechttrekken van deze bestelling en wordt in het midden gelaten wanneer hier een oplossing voor komt.

Als voor de nieuwe installatiedatum de juiste aanrecht wordt geleverd en geplaatst.
De compensatie die beloofd is wordt gegeven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste mevrouw Sudira, Wat ontzettend vervelend dat u deze problemen heeft, dit is natuurlijk nooit onze intentie. Graag ga ik hier voor u achteraan, u verneemt zo snel mogelijk van ons. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Gina144555