Klacht: onjuiste informatie via telefonische boeking

op 30 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vandaag, zondag 30/07/17, om 12u34 heb ik telefonisch een boeking gemaakt op het nummer 070/224900. (midweek 31/07-04/08 Le Lac d’Ailette)

Het huisje die ik wou in Heijderbos bleek online na enkele stappen niet meer beschikbaar dus dacht ik dit telefonisch nog te kunnen regelen.
De mevrouw aan de telefoon kon me hierbij niet helpen en ze zocht naar beschikbare huisjes in andere parken.

Ze stelde eerst een vip huisje voor in Le Lac d’Ailette op 10 min wandelen van het centrum. Daarna zei ze: “ik heb daar nog een vip-huisje aan het meer die nog dichter ligt.”

Ik ben akkoord gegaan met dit huisje nadat ik volgende zaken gevraagd had:

-Ligt dit huisje dichter dan 10 min wandelen?
-We hebben dus geen golfkarretje nodig?
-Het ligt toch zeker niet in een uithoek van het park?

De mevrouw kon me telkens geruststellen waardoor ik ervan uitging dat het huisje op minder dan 10 min stappen lag.

Na het telefoontje, de mail bekeken, het huisnummer 835 op de plattegrond gezocht en geconstateerd dat dit huisje helemaal in een uithoek ligt van het park. Op zich geen drama maar de foute informatie die me werd gegeven vind ik niet kunnen dus heb ik teruggbeld en kreeg ik iemand anders aan de lijn die me dan 15 minuten liet wachten (€11,50 aan gesprekken in totaal!) Ik vroeg om een kleine compensatie (vouchers of korting golfkarretje) omdat me de verkeerde informatie werd gegeven. Na een telefoon van 24 minuten konden ze me zeggen dat ze niet konden helpen en heb ik dit e-mailadres gekregen.

Ik ben geen muggezifter maar oneerlijke informatie geven vind ik echt niet kunnen van een bedrijf als Center Parcs!

compensatie, evtl korting golfkarretje

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2017 om 09:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door RDWT