Klacht: Onjuiste informatie Specsavers Apeldoorn

op 25 april 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Maandag 3 april j.l. heb ik mijn ogen oplaten meten bij Specsavers Apeldoorn, degene die mij toen geholpen heeft samen met mij een bril uitgezocht. Wat ik als prettig heb ervaren.
Er is mij toen vermeld dat ik bij aflevering van de bril, € 64,50 zou moeten betalen.

Op 18 april j.l. ben ik naar specsavers toe gegaan om mijn bril op te halen, ik ben geholpen door een medewerker van specsavers, zij heeft de bril afgesteld. Maar toen kreeg ik te horen dat ik € 169,00 zou moeten betalen. Dat heb ik geweigerd, omdat dit niet conform de afspraak was. Degene die mij maandag 3 april de prijsopgave heeft gedaan was op dit moment aan het lunchen en er is afgesproken dat ik dezelfde dag nog teruggebeld zou worden.
Vrijdag 21 april ben ik naar specsavers toe gegaan, omdat ik nog steeds niet was terug gebeld. Een gesprek gehad met de mevrouw die mij 3 april had geholpen, zij was hiervan niet op de hoogte gesteld. Zij maakte een begroting die zij de filiaal manager wilde voorleggen. Dat de € 100,00 eraf zouden gaan en dat ik dan € 69,00 zou moeten betalen.
Vrijdag 21 april ben ik eind van de middag teruggebeld en dat het verschil van € 100.00 gedeeld zou worden. Ik heb een tegenvoorstel gedaan, om de € 169,00 te delen, dan betaal ik nog € 20,00 meer dan conform de afspraak.
Ik zou de volgende dag teruggebeld worden, maar dit is niet gedaan!!

Vandaag 25 april heb ik zojuist contact gehad met de filiaal manager, hij houd vast aan om de € 100,00 te delen. Maar toen hij begon over dat de fout niet bij hen lag maar bij mij, want een rekenfout maakten zij niet, toen ben ik bij mijn standpunt gebleven. Want ik wens niet onbeschoft behandeld te worden, doordat ik steeds in de rede werd gevallen. De koop wordt ontbonden en de € 100,00 dat al was gedeclareerd bij het Zilveren Kruis zal worden terug gestort naar het Zilveren Kruis.

Dat ik de bril conform de afspraak zal krijgen, maar dit zal niet gebeuren. Maar ik wil de toekomstige cliënten van Specsavers waarschuwen dat zij de berekeningen mee zullen krijgen, zodat hen niet hetzelfde gebeurd als bij mij!!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 05 mei 2017 om 11:32 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Meurs,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben inmiddels via onze klantenserviceafdeling uw klacht ook ontvangen.

Uiterarad vinden het spijtig te horen dat de communicatie niet naar wens is verlopen.

De aankoop is inmiddels ontbonden en het gedeclareerde bedrag van het Zilveren Kruis zal worden terug gestort aan het Zilveren Kruis.

Wij zullen lering trekken uit uw e-mail en dit bespreekbaar maken met de directeur van de winkel.

Onze excuses voor het ongemak.

Specsavers International BV
Roos Jansen

Bericht van Specsavers

4 maanden geleden - Goedemorgen, Het klopt dat het proces van het terug storten van gedeclareerde bedragen naar de klant iets langer op zich laat wachten, dit omdat bij de verzekering de bedragen per klant teruggezet dienen te worden. Mocht het over 2 weken bij de verzekering nog niet op uw naam is bijgeschreven dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Roos Jansen

Bericht van Specsavers

2 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht en excuses voor de late reactie. Klopt het dat u het geld inmiddels ontvangen hebt? Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Heeft op 11 juli 2017 om 18:16 geantwoord

Goedemiddag,
In onderstaande mail vraagt u of ik de €100 al heb ontvangen! Helaas is er nog steeds niets terug gestort naar het Zilveren Kruis!!

Ik word hier niet blij van! Altijd naar volle tevredenheid geholpen door Specsavers! Maar deze manier van afhandeling, gaat alle porporties te buiten!
Het kan natuurlijk zijn dat het bij het Zilveren Kruis niet goed is verwerkt, dan wens ik het bewijs van terug storting te ontvangen, zodat ik het kan afhandelen. Anders voel ik mij genoodzaakt om het via de Rechtsbijstand verder af te handelen.

Ik hoop spoedig van u te horen!

Jolanda Meurs

Reactie van Specsavers

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht en excuses voor de late reactie.

Klopt het dat u het geld inmiddels ontvangen hebt?

Specsavers International BV

Bericht van Specsavers

2 maanden geleden - Goedendag, Wij hebben zojuist uw voicemail ingesproken en zullen u ook een e-mail sturen. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door JolandaMeurs