Klacht: onjuiste informatie op site

op 04 september 2016 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Voor mijn moeder en haar kleindochter een cruise geboekt via Kras, tijdens het boeken stond duidelijk vermeld dat een ID voldoende was. 3 dagen voor vertrek ging kleindochter online inchecken bij de cruise maatschappij, bij het invoeren van legitimatie een probleem, ID werd NIET geaccepteerd. Kleindochter heeft cruise maatschappij gebeld en die vertelden haar dat mijn moeder toch echt een paspoort nodig heeft. Hierop Kras gebeld ze gaven toe dat het een fout van hun kant is om dit niet bij de reis op hun site te vermelden maar kleindochter werd brutaal en agressief te woord gestaan en dat vind ik niet kunnen is per slot van rekening een fout van Kras. Mijn moeder moest toen hals over kop een spoed paspoort opvragen en werd met extra hoge kosten opgezadeld door een fout van Kras. Na afloop van de cruise moesten ze de boot om 09.00 uur verlaten, werden toen naar de luchthaven gebracht waar ze tot 22.00 moeten verblijven omdat dan pas hun vlucht met Transavia vertrekt naar Amsterdam. Waarom de passagiers van deze cruise niet boeken op de middag vlucht met Transavia van Barcelona naar Amsterdam?

Ik ben tevreden als Kras op hun site de juiste informatie vermeld omtrent legitimatie bij een cruise reis en ik zou graag zien dat ze de extra hoge kosten die mijn moeder heeft gemaakt voor een spoed paspoort aan haar terug zouden betalen. Ook moeten ze de passagiers van een cruise die 's morgens vroeg aankomt terug laten vliegen met de middag vlucht. Kan toch niet zo zijn dat deze passagiers de hele dag zitten te wachten op een luchthaven. Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat ik een reis heb geboekt met Kras voor mezelf of familie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 27 oktober 2016 om 10:15 geantwoord

Beste mevrouw Van Niekerken,

Inmiddels heeft onze klantenservice contact met u gehad. Zij hebben aangegeven dat mogelijk is om met een ID in te checken bij NCL. Dit kan tot 4 dagen voor vertrek. NCL heeft ons dat bevestigd. Omdat u het 3 dagen voor vertrek heeft gedaan, werkte dat toen niet meer. Waarschijnlijk is hier een miscommunicatie over geweest.

Paul

Alle klachten die gemeld zijn door josie551