Klacht: Onjuiste informatie op de website

op 02 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen weekend zijn wij met twee bevriende stellen naar Den Haag afgereist en hebben wij via booking.com het ‘Budget Beach Hotel’ geboekt. Onder het motto ‘we slapen er alleen maar’ was de keuze snel gemaakt. Dit hotel zag er netjes uit en was dichtbij en niet te duur. Helaas waren er alleen nog maar tweepersoonskamers beschikbaar en deze drie zijn dan ook geboekt. Eenmaal aangekomen op de accommodatie kregen we tot onze stomme verbazing 1x een 6 persoonsstudio toegewezen en 2-2 persoonskamers. Toen we verhaal gingen halen bij de eigenaar en aan gaven dat we liever 1 kamer wilden betalen dan 3 afzonderlijke kregen we als antwoord dat dit de schuld van booking was en dat jullie onjuiste informatie over de kamers van het ‘hotel’ op jullie website verstrekken. Daarnaast waren de kamers ronduit schandalig onhygienisch. Ik betwijfel ten zeerste of het uberhaupt schoongemaakt is voor dat wij arriveerden. Overal lag stof, haren, plukken stof onder het bed. In de badkamer haren van vorige gasten, in de koelkast etenswaren van vorige gasten, het linnen leek ongewassen (vlekken en wederom haren) en er was overduidelijk gerookt in de kamer. Dit kan toch niet? Zelfs niet voor een ‘hotel’ waar je ‘maar € 85,- per kamer betaald. Ik ben oprecht geschrokken en heb het gevoel dat ik door onjuiste informatie via jullie website in een mega smerig hotel terecht ben gekomen én meer geld heb moeten betalen en verwacht dan ook een passende oplossing.

Met groet,
Lisa Saathof

Ik verwacht dat wij ten minste 2/3de van de totale boeking terug gestort krijgen. Dit houdt in 2 kamers á € 85,- per kamer.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa-C