Klacht: onjuiste informatie

op 30 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

goede avond we zijn net bij ons appartement aangekomen…blijkt dat er geen aparte slaapkamer is dit had een studio moeten heetten ipv appartement en er stond geluidsdichte ruimte maar iedereen hoort alles.. ook is er geen strand terwijl dat vermeld stond en de foto’s kloppen niet bij onze studio we zijn echt heel erg teleurgesteld we zijn expres verder uit de stad gegaan omdat we een mooi appartement zouden hebben nu moeten we alsnog alles buiten huis doen aangezien je niet eens je spullen kwijt kan…als we dit wisten hadden we wel een appartement in de stad geboekt we zitten namelijk op het eiland hvar…

we zijn pas tevreden als ons appartement doet aan de voorwaarde of als we een appartement in de stad kunnen krijgen..het hoeft dan niet luxe te zijn maar dan hoeven we tenminste niet elke dag met de taxi weg want dat gaat ons heel veel geld kosten

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door charlievandooren