Klacht: Onjuiste info en niet plaatsen negatieve beoordeling

op 03 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

In de laatste maand 2 hotels geboekt via Booking.com.
Deze waren zogenaamd rustig gelegen in het bos.
Bij aankomt blijkt dat beiden aan een drukke doorgaande weg liggen !!
Bij het laatste hotel de Hoeve Van Nunspeet heb ik een deels negatieve beoordeling gegeven, deze wordt echter niet geplaatst.
Bij deze, geen goed hotel, je wordt genegeerd in de brasserie, verschrikkelijke geluidsoverlast van buren in de kamer en langs een drukke doorgaande weg.
Inmiddels 2 keer gevraagd waarom niet, echter krijg ik hierop geen antwoord. De zeer goede beoordeling welke ik vanochtend heb geschreven over een B&B in Doesburg waar ik afgelopen week ben geweest, is nu al geplaatst.
Bij het verder doornemen van beoordelingen bij de diverse bekeken hotels blijkt dat er eigenlijk alleen maar goede beoordelingen bovenaan worden gezet, er is geen sprake van een chronologische volgorde.
Daar ik dit al diverse malen heb meegemaakt bij booking.com wilde ik dit nu via klacht.ml kenbaar maken.
U speelt op een zeer negatieve wijze de vakantie van mensen die hiernaar hebben uitgekeken na bijna een jaar werken, het geld nog buiten beschouwing gelaten.
Wees gewoon eerlijk en plaats ook de negatieve beoordelingen en wel op een chronologische volgorde.
Mijn 2 volgende korte reisjes heb ik maar rechtstreeks geboekt en met gebruik van google earth,.

Bij een dergelijke organisatie kan je geen tevredenheid krijgen, zij zijn te groot en te oneerlijk.
Niet meer gebruik maken van hun site zal de beste oplossing zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heerlijcketenendrinken