Klacht: Onjuiste factuurdatum gekochte producten, daardoor buiten cashback-actie HP

op 25 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op de Bol.com site werd eind vorig jaar een geld terug actie van HP getoond bij aankoop van een printer en een valuepack. Deze HP actie was geldig t/m 31 dec. 2013. De printer en valuepack heb ik voor zakelijke doeleinden gekocht en volledig betaald op 30 dec. 2013. De geld terug actie heb ik na ontvangst van de producten onlangs bij HP ingevuld incl. de factuur van Bol.com. HP heeft inmiddels gereageerd met de reactie dat het artikel buiten de actieperiode is gekocht. Het blijkt dat de factuurdatum staat op de verzenddatum van de producten.

Ik heb hiervoor op 14 jan. 2014 de klantenservice van Bol.com gebeld maar die kunnen niets betekenen zo werd mij gezegd.

Mijn klacht gaat over het feit dat ik ben misleid. De actie vond ik interessant en daarvoor heb ik de aankoop niet uitgesteld en heb ik gekozen voor HP en Bol.com. Op de Bol.com site ben ik op geen enkele wijze geattendeerd op het feit dat de factuurdatum buiten de actieperiode zou vallen.
Daarnaast heb ik de printer en valuepack op 30 dec. 2013 direct betaald, de gestelde factuurdatum vind ik in deze onterecht. De producten heb ik namelijk wel gekocht binnen de actieperiode alleen zijn de producten later geleverd, dat is wat anders.

Aangepaste factuur met een correcte factuurdatum, te weten de datum waarop de producten daadwerkelijk gekocht zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 februari 2014 om 16:12 geantwoord

Geachte heer,

Inmiddels is er contact met u opgenomen en een passende oplossing geboden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

bol.com

Heeft op 08 februari 2014 om 15:27 geantwoord

Het heeft even geduurd, maar ik kan melden dat Bol.com dit zeer goed heeft opgelost. Er is met HP contact opgenomen, het geld wordt (als het goed is) door HP teruggestort. Daarnaast heeft Bol.com nog een cadeaubon van 15 euro gegeven voor het wachten en het ongemak. Ik ben zeer tevreden met de oplossing! Bol.com bedankt.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mmanche