Klacht: onjuiste factuur en mes op de keel naar de klant toe

op 13 september 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht de boeken voor mijn zoon aan via IDDINK, je kan ookk niet anders. Na ontvangst van de factuur laat men weten dat je dit in schijven kan betalen. Ik volg netjes de procedure en betaal de eerste schijf zodat het dossier in orde is. Een paar weken later stelt IDDINK mij in gebreke en dreigen ze met een incasso bureau. Je kan op hun mail niet reageren, enkel klikken naar een link voor directe betaling. Men maakt misbruik van kansarme mensen die het al erg moeilijk hebben om de kinderen een degelijke opleiding te gunnen. deze methode van werken is schering en inslag en werd zelfs op televisie aangekaart. is hier echt niks tegen te doen?

Gewenste Oplossing:

Ik vraag IDDINK dit netjes op te lossen en eis een excuus voor het slecht behandelen van kansarme gezinnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luc H