Klacht: Onjuiste bezorging folders.

op 28 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Folders worden in de brievenbus gestopt terwijl er 2 Nee -Ja stickers naast het naambordje zijn aangebracht.wanner de folders niet meer in de bus komen.

Gewenste Oplossing:

Zodra de folders niet meer in de bus komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 mei 2020 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ondanks de NEE|NEE of NEE|JA-sticker op je brievenbus ons folderpakket met onder andere Aldi, Lidl, Blokker en Gamma hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Melding bezorger
Wij hebben de bezorger hier nogmaals op geattendeerd. Wij instrueren onze ruim 23.000 bezorgers actief hoe om te gaan met verschillende brievenbusstickers. Soms gebeurt het dat een bezorger een fout maakt.

We hebben er vertrouwen in dat het nu niet meer voorkomt.

Contact
Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door C.Verstraate