Klacht: Onjuiste betaling

op 29 november 2016 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn abonnement verlengd voor 2 jaar en daarvoor was er een prijs van €49,99 gevraagd. Dit bedrag is TWEE keer van mijn rekening gegaan en ik vind nergens gegevens om AVAST te kontakteren in het nederlands. Wie kan mij helpen om dit recht te zetten???

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevvreden zijn als Avast mij €49,99 terug stort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robby1