Klacht: onjuist geinformeerd, nu boete betalen

kim cetin op 11 december 2019 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Al heel wat contact met Budgetenergie gehad.

In het kort:
Bij Mediamarkt een nieuw contract afgesloten op een nieuwe woning, op mijn man zijn naam.
Het contract oude woning zouden we beeindigen bij verkooo oude huis. Boete zou worden kwijtgescholden beloofde meneer van Budgetenergie bij Mediamarkt. Hij gaf ons een nieuwe cadeaubon voor het nieuwe adres.

Hieronder de mailwisseling

Ik heb het hele verhaal verteld, van die meneer bij de Mediamarkt die dit alles voor ons heeft geregeld. Dus het nieuwe contract op een andere naam en rek.nr, met daarbij de vermelding dat de evt. boete kwijtgescholden zou worden. Als dit niet zou zijn, zou hij mij adviseren dan gewoon naar een andere leverancier te gaan. Dit zou vast en zeker niet het geval zijn, beweerde hij. Omdat Budgetenergie ons dan ook als klant kwijt zou raken als ik het nieuwe adres dus ook zou opzeggen.

De meneer aan de telefoon vond het belachelijk, hij had het over targets halen en dit is een onjuiste manier van klanten werven!

We gaan hier, zoals u kunt verwachten, een negatieve recensie over publiceren. Daarnaast ga ik op zoek naar een nieuwe leverancier voor het nieuwe adres, de boete zal dan door hen betaald worden. Op deze manier wil ik geen klant van Budgetenergie zijn!

Ik laat wel weten per wanneer ik opzeg. Tot die tijd ga ik gebruik maken van mijn spreekrecht, ik heb namen en info op schrift.

Ik begrijp dat er regels zijn, maar uw collega bij de mediamarkt vind misleidende informatie en targets halen, waarschijnlijk belangrijker!

Als vanzelfsprekend ga ik dit bedrijf ten zeerste afraden, om te voorkomen dat meer mensen gedupeerden worden dankzij het halen van Targets en onjuiste informatie!

Als de boete wordt kwijtgescholden op het oude adres!!

En als mensen dezelfde regels aanhouden, zonder misleidende info te geven, om er zelf beter van te worden (targets halen) Anders waren we zeker niet naar Budgetenergie gegaan!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 19 december 2019 om 14:34 geantwoord

Beste Kim Cetin,

Bedankt voor uw bericht. Wij onderzoeken dit graag verder. Er is intern een klachtenproces gestart. De behandelaar van uw klacht neemt zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij streven ernaar binnen 5 werkdagen te reageren, echter kan onze reactie vanwege de feestdagen zijn vertraagd. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door kim cetin